Saturday, November 13, 2010

Salam kasih sayang

Teks: Masayu Ahmad

Kembali bersiaran, dengan perut memboyot ke depan, saya masih berusaha melunaskan banyak perkara yang perlu diselesaikan sebelum penutup 2010. Sudah sebahagian buku-buku yang sudah sampai, tinggal beberapa orang lagi, dan masih ada yang tidak memberikan saya alamat.

Apabila bercuti saya tiada akses internet, mahu fokus membaca dan menulis sahaja. Tetapi sudah alang-alang bercuti, memang bercuti sungguh. Sekarang ini bercuti memasak, cuba untuk memberi tumpuan menyiapka kerja-kerja penulisan.

Persediaan berpantang

Tempoh berpantang kali ini, saya berpantang sendiri dan ditemani kanak-kanak riang. Tiada pembantu dan cabarannya juga berbeza. Saya rasa tidak ada masalah untuk pantang kali ke empat. Harapnya dipermudahkan. Lokasi berpantang sama ada di Kelantan atau di sini. Penentuannya mungkin pada pertengahan Dismber kelak.

Persediaan bersalin

Ada dua hospital dalam perkiraan saya, juga sama ada di Kelantan atau di sini sahaja. Belum lagi membuat temu janji untuk hospital bersalin pilihan.Apa pun saya tetap positif menunggu kelahiran. Harapnya juga mampu bersalin normal sebagaimana anak ke dua dan ke tiga. Insya-Allah.

Misi X

Kpi saya untuk lima kerja sudah selesai, misi X perlu dibawa ke tahun hadapan, tetapi perancangan masih dalam susunan strategi untuk tahun 2011.Insya-Allah rasanya, saya akan umumkan kelak apabila mencapai 90% progres kerja.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin