Tuesday, October 2, 2012

Stamina untuk ibu super-tips wahm, sahm, soho

Teks: Masayu Ahmad



Hari ini sudah 3 hb 10 2012. Laju masa berlalu, alhamdulillah juga atas rezeki hari ini. Semoga saya lebih baik dari semalam. Sudah lama Hakim berjimba-jimba, lagi dua minggu ada peperiksaan akhir tahun. Sibuk punya sibuk, tak sempat nak melihat perkembangan Hakim. Jadi dua minggu ini saya bekerja dari rumah sehingga jam 1 tengahari, usai Hakim pulang akan bawa bersama saya untuk keluar urusan lain.

Boleh pantau, sebab dah lama berseronok, Hakim perlu buat latih tubi untuk persediaan peperiksaan. Anak bujang ini tak berapa rajin kalau buat kerja sekolah. Kalau saya bagi pun, dia sengaja buat jawapan yang salah. Jadi saya tidak mahu paksa, bak kata ayahnya baru darjah 1. Pun begitu, tidaklah saya mahu Hakim berseronok sepanjang masa, bukan nombor 1 menjadi buruan, tetapi saya mahu terap perlu berusaha dalam apa juga perkara, yang penting perlu usaha. Selepas berusaha baru kita bersuka ria.

Kurma badam bagus untuk ibu sibuk seperti saya


Kurma Badam (2 kotak)
RM20 X 2= RM40
Semenanjung Pos RM7 skynet
Sabah Sarawak RM15

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin