Monday, June 20, 2011

Terima kasih Azie

Teks: Masayu Ahmad

Assalamualaikum Kak Masayu.

Saya Azie dari Perak. Pertamanya, saya ingin mengucapkan terima kasih di atas artikel-artikel hebat dan berilmu untuk para pengunjung blog.

Banyak informasi dan pengetahuan yang saya perolehi sejak berjumpa secara tidak sengaja dengan blog tersebut terutamanya perihal yang berkaitan dengan wanita dan bekerja dari rumah.

Membaca tulisan di blog menyuntik semangat saya untuk kembali bangkit mencari diri sendiri. Panduan dan ilmu yang diberikan begitu bermanfaat untuk saya yang masih lagi teraba-raba mencari hala tuju untuk ke destinasi yang sebenarnya.

Terima kasih di atas perkongsian ilmu ini.


Tujuan email ini adalah untuk memaklumkan yang saya berminat untuk mendapatkan buku yang bertajuk "JANA RM DARI RUMAH".

Sebelum ini saya sudahpun membeli ebook yang bertajuk "JANA WANG DI RUMAH" www.janawangdirumah.com.

Banyak informasi yang dapat memberi manfaat kepada saya melalui pembacaan ebook berkenaan. Apabila difikirkan kembali bukan tiada usaha tetapi kita yang tidak melakukannya dengan bersungguh-sungguh.
Di samping tiada fokus yang tinggi dan berterusan membuatkan segala apa yang kita lakukan sering tidak menjadi.

Itulah yang sering dihadapi oleh saya, kadang-kadang diri dalam dilema dan sampai satu tahap, sudah tidak tahu untuk buat apa-apa lagi. Mungkinkah saya yang gagal untuk merancang segala perjalanan hidup saya. Betul juga rasanya, minta maaflah kak mas panjanglah pula coretan. Sekadar ingin berkongsi rasa hati, saya sekarang dalam usaha untuk mencari kekuatan diri dalam memajukan diri untuk kehidupan yang lebih bermakna..
 
Apa-apapun, informasi dan ilmu yang dikongsi ini dapat memberikan saya peluang untuk mecapai apa yang dihajati. Apa yang penting praktikkan apa yang terkandung di dalam buku dan ebook sepertimana yang disarankan.
 
Kita berusaha untuk mendapatkannya, terima kasih yang tidak terucap buat kak mas semoga terus dikurniakan Allah dengan idea dan ilmu yang lebih bermanfaat lagi untuk dikongsi bersama kami di luar.
 
Wassalam, Azie Perak.



 Terima kasih kembali buat Azie, alhamdulillah rasa sejuk hati saya apabila menerima email sebegini. Apalah sangat yang dikongsi di sini. Semoga kita dapat belajar untuk berhijrah ke satu fasa ke satu  yang lebih baik. Terima kasih atas kesudian membaca blog ini, terima kasih kerana sudah membawa ebook http://www.janawangdirumh.com/ dan terima kasih juga kerana ingin khatam pula Jana RM Dari Rumah. Nantikan pula buku ke tiga dan empat, ia adalah kesinambungan dari satu fasa ke satu fasa. Insya-Allah. Semoga pembaca saya mendapat manfaat.

Salam kasih sayang

http://www.janawangdirumah.com/

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin