Sunday, June 5, 2011

Apa beza Jana Rm Dari Rumah dan ebook www.janawangdirumah.com

Teks: Masayu Ahmad

Terima kasih yang sudah membeli Jana RM Dari Rumah, dan yang sudah membeli ebook http://www.janawangdirumah.com/ . Ada yang bertanya apakah beza buku Jana RM Dari Rumah dan ebook.

Kali ini saya mahu jelaskan, siri yang saya tulis ialah berkaitan panduan bekerja di rumah, wanita bekerja dari rumah, tip untuk suri rumah menambah pendapatan, juga tentang bisnes kecil di rumah atau pejabat di rumah, atau lebih popularnya SOHO-small office home office

Buku Jana RM Dari Rumah- adalah panduan asas tentang persediaan bekerja dari rumah, langkah demi langkah.

Ebook- panduan bekerja di rumah untuk wanita, walaupun spesifik kepada wanita, tetapi ramai juga lelaki yang telah memilikinya.

Ada persamaan sekitar 10 hingg 20 peratus, tetapi olahan dan contoh yang disertakan adalah berbeza.

Dalam buku Jana Rm Dari rumah- saya sertakan laman web yang sesuai untuk berforum, iaitu contoh wanita yang berjaya sukses yang menyediakan platform untuk lebih ramai wanita lain untuk bermula atau menambah pendapatan. Juga dua usahawan online iaitu Wan Rohani Wan Ismail dan Zubaidah Ar'baie. Boleh baca pengalaman mereka. Wan Rohani dahulu seorang wanita bekerjaya sekarang sepenuh masa mengusahakan bisnes. Manakala Zubaidah berkongsi bagaimana permulaan beliau, pengalaman pahit manis, sehingga kini sudah sukses dengan laman web jualan online.

Dalam Ebook http://www.janawangdirumah.com/

Saya tampilkan pula tiga orang usahawan SOHO- Dua adalah sepenuh masa, manakala seorang lagi nazira noran, iaitu http://www.nazira.biz/ mengusahakan atau menjana pendapatan sampingan yang lumayan melalui bisnes online. Walaupun sudah bekerjaya tetap di radio24, Nazira masih mendapat pendapatan lumayan daripada bisnes sampingan yang bermula sebagai hobi dan kini memberi pulangan yang baik.

Beberapa contoh usahawan di atas boleh dibaca dalam buku Jana RM Dari Rumah atau ebook http://www.janawangdirumah/. Pilihan di tangan anda. Dalam ke buku dan ebook ini juga saya senaraikan beberapa idea bisnes yang boleh diterokai.

Sementara menunggu buku-buku lain dalam siri ini, apa kata kalian baca dan khatam dahulu buku Jana Rm Dari Rumah dan juga ebook http://www.janawangdirumah.com/ dan akan meneroka bersama saya untuk buku-buku seterusnya.

Selamat membaca

http://www.janawangdirumah.com/
http://www.masayuahmad.com/

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin