Sunday, December 13, 2009

Lebih banyak artikel inspirasi & motivasi khas untuk anda



Teks: Masayu Ahmad

Masih ada beberapa lagi peserta yang belum saya siarkan jawapan dan penyertaan mereka. Hujung minggu ini dipenuhi dengan aktiviti menghadiri kenduri. Dua har juga saya gantung kuali.

Badan rasa letih, tetapi malam ini perlu basuh semua pakaian, memandangkan esok satu hari bekalan air tidak ada. Selamat kembali bekerja kepada suri yang berstatus bekerjaya, manakala surirumah sepenuh masa perlu memastikan jadual kerja harian lancar sebagaimana biasa. Suri yang bekerja di rumah, masih memerlukan stamina agar urusan rumahtangga, anak-anak dan kerja semua beres.

Saya masih banyak buku yang mahu diterokai dan dinikmati. Nantikan artikel yang lebih menarik khusus untuk anda suri pilihan.






Peraduan yang kedua akan berlangsung sempena kedatang tahun baru. Nantikan kehadirannya,pastikan anda mengetahui maklumat peraduan dari masa ke semasa. Lebih banyak buku-buku inspirasi yang boleh anda miliki.

Memandangkan masih ramai lag wanita yang bekerjaya yang memerlukan juga ransangan motivasi agar kekal hebat untuk mengimbangi kerjaya dan rumah tangga. Saya juga akan memasukkan artikel yang bersesuaian untuk wanita bekerjaya, surirumah dan suri bekerja di rumah. Apapun status anda, anda masih memerlukan suntikan semangat agar setiap hari yang dijalani anda kekal aktif dan bertenaga.

Salam penuh kasih sayang

www.masayuahmad.blogspot.com

Jemput juga ke blog saya yang ini, lebih banyak panduan kesihatan dan kecantikan sempena kedatangangan tahun baru.

Pembabitan saya dalam bidang kewartawanan banyak menumpukan penulisan dalam bidang kesihatan dan kecantikan. Ianya bermula dengan Dewan Kosmik, majalah yang memberi fokus utama dan sains, teknologi dan kesihatan. Kemudiannya di mingguan wanita antara ruang tetap saya adalah Kelab Diet dan Cantik Di Mata Cantik Di Hati. Kemudiannya saya bertugas di Majalah Rapi, majalah ini sepenuhnya memberi fokus kepada kesihatan dan kecantikan.

Ianya terus melekat di jiwa dan saya masih terus menerokai bidang kesihatan dan kecantikan. Dalam pada masa yang saya mula menemui cinta baru dalam penulisan, artikel berkenaan wanita bekerja di rumah.

Kini saya mula mengimbangi kedua-dua minat penulisan saya dalam dua bidang ini. Sudah tentunya ingin berkongsi dan memberi inspirasi kepada lebih ramai wanita yang mempunyai minat yang sama seperti saya.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin