Sunday, December 27, 2009

Adam Bersama Tiga Naufal


Adam & Aiman

Adam & Aiman lagi


Gambar ini ketika sambutan Hari Lahir Adam yang ke-dua yang diadakan semasa bulan syawal. Adam anak kepada sahabat baik (Azlin) ketika di tingkatan dua dan tiga. Selepas itu kami terputus hubungan kerana Lyn melanjutkan pelajaran di sekolah teknik. Lama juga kami tidak berhubung lantaran masing-masing punya cita-cita dan impian yang berbeza. Namun walauu hanya dua tahun bersama, kebetulan kami sama-sama pelajar baru semasa di Kelas Khas 2A, saya masuk kelas hari ini, esoknya Azlin baru masuk kelas. Jadi sama-sama berstatus pelajar baru pada masa tersebut.

Jika berjumpa memang tidak cukup masa untuk bersembang, namun Azlin antara teman rapat yang saya anggap lebih daripada teman biasa. Saya ada beberapa teman rapat semasa di sekolah dan juga universiti. Jika berjumpa memanglah tidak cukup masa, tetapi dunia siber kini semakin membantu untuk merapatkan semula hubungan yang dulu hilang dibawa arus masa.

Saya kini bersiaran di kampung halamann, sangat seronok menghirup udara segar pantai. Sudah berapa hari tidak membuat entri baru. Nampaknya masih ramai yang bercuti-cuti Malaysia.

Nota 1: Buat Ely & Ida, Insya-Allah saya akan hantar buku kalian selepas saya sampai di rumah. Lusa sudah bertolak pulang. Malam saya bertolak ke Kelantan baru menerima  alamat Ely, jadi mahu hantar kedua-duanya serentak.

Nota 2: Enam peserta dalam senarai pemenang top 12, Peraduan Buku Inspirasi 2009, akan dimasukkan dalam Projek Penulisan A. Saya hanya memilih enam calon terawal yang menghantar gambar sebagaimana yang sama mohon.

Nota 3: Enam peserta lagi akan dimasukkan dalam Projek Penulisan B. Buat anamarza saya belum hantar lagi hadiah saguhati. Isnya-Allah habuan anda tetap ada.


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin