Tuesday, November 19, 2013

Hujan lebat, segar bugar, momentum laju berlari


Pesan Allah SWT : "Kami (Allah) tidak meminta rezeki kepadamu, Kamilah yang memberi rezeki kepadamu; dan kesudahan yang baik adalah bagi orang yang bertaqwa." (Surah Thaha, ayat ke-132).
Teks: Masayu Ahmad

Alhamdulillah, berusa berdoa dan bertawakal. Apabila dilimpahi rezeki, ia juga amanah dan digunakan ke jalan bermanfaat. Pagi ini suasanan cukup nyaman. Hujan lebat sejak semalam. Saya sukakan suasanan begini, musim tengkujuh yang agak lambat bermula. Alhamdulillah.

Tentunya panjat kesyukuran, walau hujan lebat begini aktiviti mencari rezeki dipermudahkan. Kini, suri seperti saya seperti kalian yang sudah menyarung jersi surirumah, wahm atau soho sudah tentu dapat menikmati saat begini.

Tidak perlu keluar rumah, tidak perlu berpanasa dan berhujan. Alhamdulillah. Kita boleh teruskan daya juang di rumah, anak-anak masih di depan mata.

Sekejapan lagi mahu, memasak sarapan, nasi goreng kampung, keropok dan teh o panas. Pagi ini juga saya ada temujanji, mungkin sekitar jam 10. pagi baru keluar rumah. Insya-Allah.

Ok, baik pendaftaran kelas online kami masih berjalan rancak seperti biasa. Boleh lihat senarai kelas yang ditawarkan dan harga yuran di sini.

Juga pakej promosi ebook bekerja di rumah masih berlangsung, Rm100 untuk 3 ebook harga sebenar RM150, ada masa berbaki 10 hari sahaja lagi untuk tawarannya ini ya. Harga selepas ini RM150. ;)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin