Bagaiman
urusniaga online berlangsung?
-Pihak usahawan perlu
ada barang/servis yang ingin dijual, kemudahan internet, perbankan yang dipilih
dan syarikat yang ingin digunakan untuk penghantaran barang. Ini sesuai untuk
produk fizikal.
-Manakala untuk produk
digital, hanya perlua medium pemasaran seperti blog, laman web jualan,
perbankan pilihan. Hanya melibatkan urusan, pilih produk, bayar dan terima.
-Untuk servis pula,
pelanggan pilih servis, bayar, dan komunikasi mungkin berlaku secara pertemuan
fizikal atau sesi berlaku secara online melalui grup khusus, webinar, tutorial
online dan sebagainya.
-Usahawan perlu
memahami apa saluarn terbaik untuk menyampaikan produk dan prospek dan bakal
pelanggan tahu apa yang diinginkan.
Klik di sini untuk baca naskah ini http://khidmatpelangganonline.blogspot.com/
Rahsia Khidmat Pelanggan, Usahawan Online
Bab 1: Urusniaga Online
Bab 2: Mengembirakan Pelanggan
Bab 3: Membina Keyakinan pelanggan
Bab 4: Menawan Hati Pelanggan
Bab 5: Menghargai Pelanggan
Bab 6: Kuasa Khidmat Pelanggan
Bab 7: Khidmat Pelanggan Profesional
Bab 8: Tingatkan Bilangan Pelanggan Setia
Bonus: Perkongsian Pengalaman
5http://khidmatpelangganonline.blogspot.com/ klik untuk dapatkan ebook ini.
7. Bagi kalian yang berminat untuk mengedar ebook ini boleh mendaftar sebagai agen. Hubungi saya pn.masayu@gmail.com di atas.
1 comment:
laju nar cikgu menaip.
Post a Comment