Wednesday, November 7, 2012

Suri super sibuk


Teks: Masayu Ahmad, Foto: Pakcik Google

Aiman dan Arif sudah tidak pergi sekolah, jadi saya hanya menghantar Arissa sahaja. Sekarang ini masa 24 jam memang laju bergerak. Tangan macam sotong, semua perlu laju, semua perlu selesai, tetapi selagi kita fokus, insya-allah boleh. Berbaki seminggu saya perlu selesaikan beberapa tugasan penting, ya insya-alla dua lagi matlamat besar saya untuk tahun ini akan dapat dicapai sebelum 31 disember 2012. Ya Allah segalanya diserahkan dan semoga dipermudahkan segala usaha dan cita-cita.

Cuti sekolah akan bermula tidak lama lagi, mahu atau tidak perlu merancang juga aktivit kanak-kanak. Salah satunya e-iqra, banyak membantu saya. Memang ya, saya menjual, akan tetapi ia banyak membantu saya apabila berada dalam 'super sibuk'. Tiga kanak-kanak riang, Hakim, Arif dan Aiman, sudha boleh ulangkaji quran dan tajwid melalui e-iqra. Bagi kalian yang sudah biasa dengan www.starfall.com, ia adalah kaedah yang sama dalam e-iqra.

Terdapat 3 vcd dan 3 buku, sangat membantu sebenarnya, ia interaktif, berwarna-warni, anak-anak boleh melakukan ulangkaji tajwid sambil belajar dan bermain. Saya belum sempat lagi siapkan video. Pengedar juga masih dibuka diseluruh negara. Bagi yang berminat boleh pm saya melalui akaun fb.

Saya pengedar ekslusif bagi edaran online, ia tidak terdapat di mana-mana kedai buku fizikal.
Harga RM120 akan berakhir 31 disember 2012. Dan selepas itu harga baru, jadi kalian yang mahu dapatkannya boleh berbuat demikian, pelaburan yang sangat baik untuk kita dan anak-anak. Ia bukan sekadar untuk anak-anak, seisi keluarga juga boleh menggunakannya. Pun begitu, tok guru atau guru mengaji adalah masih diperlukan. E-iqra ini adalah pengukuhan dan juga pendedahan awal untuk kanak-kanak, dan ulangkaji untuk dewasa.

Belajar Quran interaktif

Kaedah mudah belajar membaca al-quran yang terkini. Karya asli pertama di Malaysia yang diiktiraf dan diluluskan oleh Lembaga Pengawalan Perlesenan Percetakan Al-Quran, Kementerian Keselamatan Dalam Negeri.

Pakej ini mengandungi tiga buah buku, tiga CD interaktif dan sekeping penanda buku infotajwid. Menepati kehendak  Korikulum Pendidikan Islam Kementerian Pelajaran Malaysia.


Harga pakej RM120 akan berakhir 31 Disember 2012. Harga baru mulai 2013 adalah RM199, dapatkan segera daripada kami pengedar esklusif online. Tidak terdapat di kedai buku fizikal, dapatkan terus dari kami.

Belajar quran dan tajwid, terbitan DBP, kami pengedar esklusif online. RM120, pos percuma, sesuai untuk kanak-kanak, dewasa dan warga emas.



Bayar di sini untuk tempahan dan pembelian RM120, pos percuma


RM120 pos percuma
Bayar di sini

                                            http://www.kedaibukuonline.biz/index.php/tempahan

singgah di sini juga ya http://e-iqra-belajarqurandantajwid.blogspot.com/

Ini pula bacaan untuk ibu bapa super hebat super sibuk

Pakej  Anak Soleh
Harga : RM77.90 (SM) RM84.90
Kos pos : RM10 Seluruh Malaysia.
http://kedaibukuonline.biz/index.php/tempahan


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin