Monday, November 5, 2012

Rancang aktiviti cuti anak-anak-belajar quran interaktif



Alhamdulillah untuk hari ini, banyak perlu buat pecutan setelah 2 minggu semua ahli keluarga bergilir tidak sihat termasuk diri sendiri, Siap sudah nassi goreng kasih sayang, mahu hantar Arissa, pecut memasak, kemass rumah, kemudian beberapa senarai segera urusan kerja dan bisnes yang perlu saya selesaikan.

Urusan kerja masih seperti biasa, tetapi masih menyusun aktiviti kanak-kanak riang. Salah satunya saya sudah berkongsi dalam entri yang lepas.

1. Menyusun semula atau deko semula bilik soho untuk menjadikan bilik aktiviti.

2. Menyusun kotak-kotak berupa buku bacaan.

3. Mengasingkan kotak buku-buku latihan yang masih boleh dibuat oleh kanak-kanak riang. Mana-mana buku yang masih ok, perlu diberi nafas baru, kerana mereka masih boleh menggunakannya.

4. Aktiviti mengaji quran interaktif.

Malam hari Hakim akan ke kelas mengaji quran seperti biasa, cuma untuk Arif dan Aiman masih pilih beberapa tempat lagi.



Belajar Quran interaktif

Kaedah mudah belajar membaca al-quran yang terkini. Karya asli pertama di Malaysia yang diiktiraf dan diluluskan oleh Lembaga Pengawalan Perlesenan Percetakan Al-Quran, Kementerian Keselamatan Dalam Negeri.

Pakej ini mengandungi tiga buah buku, tiga CD interaktif dan sekeping penanda buku infotajwid. Menepati kehendak  Korikulum Pendidikan Islam Kementerian Pelajaran Malaysia.

Harga pakej RM120 akan berakhir 31 Disember 2012. Harga baru mulai 2013 adalah RM199, dapatkan segera daripada kami pengedar esklusif online. Tidak terdapat di kedai buku fizikal, dapatkan terus dari kami.

Belajar Quran interaktif
Kaedah mudah belajar membaca al-quran yang terkini. Karya asli pertama di Malaysia yang diiktiraf dan diluluskan oleh Lembaga Pengawalan Perlesenan Percetakan Al-Quran,
 Kementerian Keselamatan Dalam Negeri.

Pakej ini mengandungi tiga buah buku, tiga CD interaktif dan sekeping penanda buku infotajwid. Menepati kehendak Korikulum Pendidikan Islam Kementerian Pelajaran Malaysia

Belajar quran dan tajwid, terbitan DBP, kami pengedar esklusif online. RM120, pos percuma, sesuai untuk kanak-kanak, dewasa dan warga emas.


Bayar di sini untuk tempahan dan pembelian









skrin tv, pc, atau lap top, gerakan 'mouse' membolehkan anak-anak memilih 'pembelajaran' jawab soalan 'tajwid mudah' atau ulangkaji yang menyeronokkan.

Ada watak 'kartun' interaktif, warna warni, latar muzik yang menghiburkan kanak-kanak untul belajar wuran dan tajwid dengan suasana seronok.

Bayar sini untuk tempahan dan pembelian;




No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin