Thursday, January 19, 2012

Mansya Lighting, konsep SOHO

Sertai saya di sini: http://www.facebook.com/pages/Kedai-Buku-Online/325713544117926?sk=wall

Salam kasih sayang, antara persediaan awal bekerja dari rumah adalah mula meletakkan matlamat dari sekarang bila akan bermula untuk bekerja dari rumah dan membuat pilihan jenis bisnes untk diusahakan. Bisnes skala kecil sangat sinonim dengan pengusaha bekerja dari rumah. Mulakan langkah awal dengan mendapatkanwww.janawangdirumah.com.

Fasa ke dua selepas proses penubuhan bisnes sangat penting melalui proses pengukuhan dan kelangsungan bisnes. Promosi dan pemasaran sangat berkait rapat. Pengiklanan di internet adalah salah satu cara untuk mempromosi secara berterusan. Gunakan sepenuhnya kaedah pemasaran di facebook, blog, website, miniwebsite, twitter dan banyak cara lagi.

Ini adalah contoh perkhidmatan periklanan yang saya usahakan bagi pemilik skala kecil, contohnya periklanan di online directory, klik di sini http://www.xpresszoom.com/mansyalighting-2.

Ok, saya mahu kongsikan sedikit tentang Mansya Lighting.




Inilah contoh pemilik SOHO (smaal office home office), kediaman yang dijadikan sebagai pusat operasi untuk jualan lampu dan kipas hiasan. Rumah depan digunakan sepenuhnya setiap ruang sebagai tempat pameran barang-barang jualan. Manakala di belakang adalah kediaman pemilik. Ianya berada di tepi jalan, tetapi ia juga mempunyai keunikan tersendiri. Pengusahanya menjalankan bisnes ini secara sepenuh masa. Anda juga boleh melihat lebih banyak pilihan barangan di fanpage: http://www.facebook.com/pages/Mansya-Lighting/238947786130335

Ok, itu sahaja dahulu perkongsian saya, akan lebih bnayak lagi pemilik SOHO yang akan saya kongsikan.

1 comment:

Ely Hasrul said...

wow.. nmpak dr luar mcm bese aje, rupenye kedai lampu.. menariks..


mas, nnti free bat survey kt sini.. tengkiu

http://lalalandsale.blogspot.com/2012/01/answer-get-lucky.html

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin