Tuesday, April 26, 2011

Presente, Arissa terkini



Arif, Aiman, Arissa, Ibu.


Maaflah Abang Hakim masih kat sekolah, kita pose 4 beranak aje. ;P
Suka sangat kerut-kerut dahi, fikir nak siapkan buku untuk ibu, hehe ;D

6 comments:

zuwaidah said...

so sweet!!!!!!

Syahida said...

dah besar dah arissa...chomel!

MamaYatie said...

alolo..tomeinya dia...

mas, buku dah selamat smp..time kasih byk..insyaallah lepas khatam saya review..fr

Masayu Ahmad said...

zuwaidah

tq auntie- kata arissa

Syahida

ya, cepat sungguh saya membesar sekarg sudah 5 bulan- kata arissa lagi

mamayatie

tocei2- jawab arissa lagi

nasib baik dah sampai dengan selagi, selagi tak sampai selagi itulah rasa tak senang hati

selamat membaca ;D

Wan Anie said...

comel! macam ibu dia jer :D

Masayu Ahmad said...

wan

muka dia sebijik mcm bapak..;D

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin