Thursday, January 22, 2015

Terima kasih ;)

Teks: Masayu Ahmad
Baca naskah wajib ini dahulu www.janawangdirumah.com

Sudahpun menginjak Khamis bersamaan 22 Januari 2015. Alhamdulillah atas segala apa yang Allah izinkan. Alhamdulillah atas segala apa yang Allah berikan nikmat, kesihatan dan kasih sayang. Berada dalam fasa ini iaitu, fasa anak-anak sedang membesar. Fasa anak-anak sedang aktif dan bersekolah.

Kita sebagai ibu begitu teruja dan mahu yang terbaik diberikan kepada anak-anak. Saya mengagumi Allahyarham Sharifah Aini, bagaimana Allah memberikan hidayah dan mati dalam keadaan khusnul khotimah. Arwah berjaya memberi didikan sempurna walaupun anaknya seorang sahaja.

Kembara perjuangan setiap hari,

10 yang saya mahu sekarang ini.

1. Saya mahu berehat dan rehat.
2. Saya mahu rehat memasak untuk sehari.
2. Saya mahu berterima kasih atas ukhwah dan pembaca yang datang dan datang.


Salam kasih sayang

www.akademibekerjadirumah.com

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin