Monday, July 29, 2013

Raih kejayaan kecil sebelum kejayaan besar

Teks: Masayu Ahmad
www.janawangdirumah.com -rancang dan bina karier dari rumah sekarang.



Alhamdulillah, alhamdulillah syukur kepada Allah, Tuhan sekalian makhluk. Hari ini rasa lebih bugar, betenaga seperti biasa.

Perkembangan baik di Akedemi Bekerja Dari Rumah. Alhamdulillah sepanjang bulan ramadhan ini sambutan juga agak luar biasa untuk dua kelas,

1. Kelas asas blog dan penulisan.
2. Kelas asas blog dan fan page untuk bisnes

Dua kelas di atas sambutan luar biasa pada bulan Ramadhan, maksudnya kelas yang kami tawarkan masih lagi dan sesuai untuk sepanjang tahun. Alhamdulillah. Lima guru online sedang bertugas.

Saya masih membuka peluang kepada kalian yang mahu bergelar 'guru online' kelebihan kepada mereka yang sudah biasa dengan blog dan fan page adalah pecutan yang baik.

Hubungi saya segera untuk peluang ini, saya mahu 10 orang dahulu untuk sesi temuramah ini.
Raih pendapatan RM1K hingga 3k bersih sebulan.

Sekarang ini juga masih lagi bergelumang dengan manuskrip. Tumpuan saya lari sekejap kerana sibuk dengan kelas. Kali ini perlu siapkan sebagaimana sasaran saya 12 buku/ebook untuk tahun ini, dan bergerak 30 dan sasaran paling utamaa 100 buah insya-allah. Ini adalah sasaran peribadi.

Ketemu lagi. ;)




No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin