Sunday, December 4, 2011

Uniknya Kelantan

Teks: www.masayuahmad.com


Assalamualaikum w.b.t salam kasih sayang, alhamdulillah salam maal hijrah 1433, dan tinggal lagi tiga minggu untuk kita menjengah tahun baru 2012. Alhamdulillah catatan diari 2011, boleh diambil iktibar untuk kembara 2012.

Saya sudah sedia untuk warna warni 2012, bagaimana pula anda? Untuk tahun baru saya akan berkongsi satu lagi panduan, iaitu tentang uniknya Kelanta. Iaitu panduan bagaimana anda mahu mencari tempat penginapan, tempat beli belah, kuih muih tradisional Kelantan, bukan sekadar di Kota Bharu, tetapi di semua tanah jajahan di Kelantan. Ia adalah suatu yang mengujakan saya dan sudah tentunya kalian untuk cuti-cuti di Kelantan.

Juga, bagi bakal surirumah yang ingin menjana pendapatan secara sambilan, ada sesuatu untuk kalian yang sedang saya usahakan.

Perkembangan buku dan ebook, tahun ini kpi adalah satu ebook dan satu buku, manuskrip buku sudah diserahkan kepada penerbit dan ebook dalam proses suntingan akhir.

Selamat datang tahun baru yang memberikan satu semangat baru buat saya dan keluarga. Insya-Allah saya sebarkan aura yang sama untuk kalian, pembaca setia masayuahmad.com, masayuahmad.blogspot dan juga naufalsayang.blogspot.com.

Salam kasih sayang, jom bersama saya melangkah gagah menyambut kedatangan tahun baru Islam dan juga Masihi.

Bagi yang belum mendapatkan panduan asas bekerja dari rumah terus dapatkan ebook panduan bekerja dari rumah tidak kira jika kalian mahu menjana pendapatan secara sambilan atau sepenuh masa. Dapatkan ebook ini www.janawangdirumah.com.

1 comment:

Ely Hasrul said...

salam Mas.. sihat yek sume..

Lama tak bertanya kabar.. bagus mas buat pasla Kelantan tuh. panduan bagus tuh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin