Friday, December 9, 2011

Jadual padat bermula Disember 2011

Teks: www.masayuahmad.com

Pelbagai perkara yang berlaku sepanjang 2011, alhamdulillah semakin banyak pahit manis ditempuh, semakin mematangkan diri dalam melalui asam garam kehidupan.

Bermula Disember selain menulis saya menambah tugasan baru iaitu, menyediakan perkhidmatan periklanan untuk bisnes skala kecil. Saya sebenarnya ada menerima email dan pertanyaan untuk tugasan sebegini sejak tahun lalu.

Kebetulan pula ada peluang saya untuk membuka satu lagi cabang pendapatan dari rumah, jadi ia adalah masa yang sesuai untuk saya. Tugas baru ini juga sebenarnya dua dalam satu, kerana saya sedang mengumpul seberapa banyak kisah sukses bisnes skala kecil. Iklan bisnes kecil akan disiarkan di sebuah directory online, yang mana ia dalam fasa ke dua pengukuhan dan kini sudah mencapai 800 pelanggan. Alhamdulillah setakat ini penerimaa yang positif daripada mereka yang menggunakan perkhidmatan saya. Alhamdulillah.
Juga tentang fasa ke dua kaedah pemasaran menggunakan internet. Ia akan disiarkan di sini ya, saya berikan contoh:

http://www.xpresszoom.com/d-rose-batik-and-textiles-6
Juga, jika tahun ini diizinkan Tuhan, akan tercapailah hasrat untuk memiliki studio, atau bilik SOHO yang saya idam-idamkan sejak beberapa tahun sudah. Doakan impian itu terlaksana. Insya-Allah saya sedang berusaha dengan gigih ke arah impian tersebut.

Juga anak-anak akan mula ke sekolah, Hakim akan darjah 1, Arif dan Aiman akan ke PASTI, Arissa sekiranya saya ada tugasan di luar akan berada di pusat jagaan, iaitu tadika tempat Hakim dahulu. Semoga apa yang dirancang mendapat izin dan keberkatan daripada Allah s.w.t.

Terima kasih juga atas sokongan kalian, pembaca tetap blog ini. Pada saya kalian adalah sumber inspirasi yang menjadilan saya sentiasa berusaha dan melakukan yang terbaik.Insya-Allah.

Salam kasih sayang, dapatkan ebook panduan bekerja dari rumah www.janawangdirumah.com dan  nantikan ebook dan buah tangan terbaru daripada saya. Bila? Kita nantikan sahaja nanti.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin