Friday, December 16, 2011

Ambil nafas

Teks; www.masayuahmad.com


Alhamdulillah minda dan fizikal saya sudah bersedia dan dapat menerima perubahan jadual padat bermula bulan ini. Seawal jam 4 atau 4.30 sudah bangkit dan saya akan mula berehat jam 9 malam. Awalnya tidur? Masakan tidak rutin bermula awal pagi dan saya sangat perlu menghadiahkan kepada badan tidur dan rehat dan cukup. Setakat ini segalanya masih terurus dengan bantuan en.suami.

2011 semakin hampir meninggalkan kita dan 2012 sudah mula melambai-lambai. Seperti biasa saya gemar berkongsi dengan kalian apa yang sudah dan belum tercapai. Alhamdulillah sekarang ini, jalan-jalan sudah terbuka luas buat saya untuk mendekati dan menawan puncak. Bukan puncak sebagai keutamaan, tetapi bagaimana mengutip penglaman, onak duri dan ia sangat bererti apabila kita tiba di garisan tamat. Alhamdulillah, trek saya untuk 2011 sudah hampir tamat dan saya kira, trek baru 2012 saya sudah mulakan lebih awal sebulan. Dan sekarang sedang berada dalam momentum yang konsisten. Harapnya saya dapat bertahan dengan momentum baru ini dengan tidak buru-buru terjun sungai, atau sangat lama berehat di tepi jalan.

Salam kasih sayang
www.janawangdirumah.com

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin