Monday, December 5, 2011

30 penyertaan sahaja

Saya ada menerima maklumbalas dan pertanyaan untuk pengiklanan dan juga ulasan artikel bisnes.

Saya membuka tawaran kepada 30 peserta sahaja untuk promosi berikut:

Hanya RM300 sahaja
Diskaun 10 %- tamat 31 Disember 2011
12 bulan 

Bisnes/ Promosi
Akan disiarkan di directory online-http://www.xpresszoom.com/
 With more than 200,000 unique page views each month, we’re able to guarantee the best value for your advertising dollar in comparison to mainstream or traditional advertising.

Terbuka kepada semua bisnes skala kecil, butik online, soho, pembekal, pemborong, dll.

Pakej untuk bisnes
1. Promosi berterusan sepanjang tahun melalui jaringan sosial di Facebook, Twitter, Linked in dsb
2. Disiarkan butiran bisnes alamat, nombor telefon, fax, alamat laman web, keterangan bisnes, logo syarikat, 10 gambar,

Percuma
1.1 video youtube
2. peta google- Bakal pelanggan dari dalam dan luar negara boleh menjejaki bisnes anda

Keistimewaan lain
1. Ulasan bisnes di blog
2. Temuramah bisnes dan akan dimasukkan di dalam salah satu ebook dan buku saya, antara pengusaha bisnes yang pernah disiarkan di dalam buku saya ialah Zubaidah, Ely Suhaili, Wan Anie, Kak Chik. Saya sedang mengumpulkan pengalaman bisnes skala kecil untuk salah satu buku saya.

Contoh testimoni: Umie Sate
2010- 100,000 sate (musim raya)
2011- 400,000 sate (musim raya)

http://www.xpresszoom.com/ummi-satay-3

Hubungi saya untuk maklumat lanjut: masayu2010@gmail.com

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin