Saturday, March 12, 2011

Iklan di majalahniaga.com

Teks: Masayu Ahmad


Banner di atas adalah iklan yang sudah disiarkan bermula hari ini 12.3.2011, di http://www.majalahniaga.com/ iaitu sebuah laman web yang banyak berkongsi informasi tentang keusahawan.

Tentang Majalah Niaga


Majalah Niaga merupakan salah satu projek Flarebiz Network Sdn. Bhd. (922120-D) yang diberi nafas baru. Sebelum ini Majalah Niaga dikenali dengan Majalah IM yang telah beroperasi semenjak tahun 2008 lagi.

Majalah Niaga ditubuhkan bagi menjadi sumber informasi utama bagi para usahawan. Khasnya untuk sesiapa yang berminat untuk membina empayar perniagaan sama ada perniagaan online mahupun offline.

Matlamat kami adalah menjadi medium perkongsian ilmu berkaitan dunia keusahawanan dari para usahawan kepada masyarakat. Dengan wujudnya Majalah Niaga, pihak kami berusaha untuk memberikan artikel-artikel keusahawanan yang berkualiti, serta menghimpunkan barisan-barisan usahawan yang telah berjaya dalam bidang perniagaan masing-masing bagi berkongsi ilmu.

Selain itu, pihak kami juga akan menghasilkan e-majalah yang boleh dimuat turun secara percuma setiap 3 bulan sekali bagi menepati nama ‘majalah’ itu sendiri. Setiap edisi akan disertakan dengan temubual eksklusif bersama usahawan yang berjaya.

Layari http://www.majalahniaga.com/. Sertai dan dapatka tip dan panduan kesusahawan yang ditulis oleh ramai penulis berkaliber juga usahawan yang sudah sukses. Jadikan ia sebagai rujukan suri sekelian.


Salam kasih sayang

http://www.masayuahmad.com/
http://www.masayuahmad.blogspot.com/
http://www.janawangdirumah.com/
http://www.majalahniaga.com/

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin