Thursday, March 10, 2011

Aduhai sudah enam tahun 10.3.2005

Teks: Masayu Ahmad

Alhamdulillah sudah enam tahun, sebetulnya tidak merai pun. Saya sendiri selalu terlupa tarikh kahwin. Jenis yang tak kisah sangat. Sehingga Yanie, buat ucapan di wall face book. Aiseh baru teringat saya kahwin pun bulan 3. Pergi cek tengok tarikh, alahai beza sehari, rupanya semalam sudah genap 6 tahun. Mana taknya, saya kan asyik termengandung selang tahun, hehe.

Apapun tetap bersyukur dengan segala rezeki yang ada, ia lebih dari cukup, tetapi tetap perlu berusaha untuk keluar dari 'zon selesa'.

Terima kasih Ya Allah.

Naufal Hakim 29.11.2005

Naufal Arif 4.1.2007
Naufal Aiman 4.2.2008

7.12.2010

Rupanya Arissa ibu tak amik gambar banyak sangat. Teruk betul ibu. Ok nanti kita share gambar terbaru yang dah semakin berisi.

 

2 comments:

Ely Hasrul said...

selamat ulang tahun perkahwinan mas..

sy next mth hehe

Normi Hj Mat Yusof said...

assalamua'laikum

lah....kak mas, saya dulu yg kawin rupanya. saya kawin 22.11.2004. tp lambat dpt baby-3 tahun menanti, 2007 baru dpt ameen. umo 22 dah nikah...baru je hbs darul qur'an.hehehe

apapun, selamat ulangtahun, smg bahagia hingga ke syurga.

mana baby arissa?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin