Saturday, January 18, 2014

Berkarya penuh cinta luahan kasih sayang

Teks: Masayu Ahmad9978875784038e74
mula baca naskah ini jika serius mahu bekerja dari rumah www.janawangdirumah.com seperti saya...

Ampunkan saya, asyik tersekat sahaja kan. Hari ini pulang ke rumah ayahanda, pulang jumpa kak lah tukang urut. Sudah tempah siap-siap untuk tungku dan urut selama sepuluh hari. Saya mahu 30 hari sebenarnya, tetapi tidak boleh berlama-lama di sana, kerana anak-anak sekolah.

Sebelum pulang singgah di restoran nasi ulam di Pengkalan Chepa, ramai pelanggan macam selalu, masih teringin makan ikan keli percik. Jadi tadi makanlah puas-puas. Tarikh baru bersalin sudah diberikan doktor, pun begitu saya bersedia bila-bila masa sahaja.

Tugasan menyusun seperti biasa, untuk tahun ini tegar saya menyiapkan seberapa banyak manuskrip lagi 13 dan mahu selesaikan sasaran peribadi 30. Kemudian kejar lagi 100 manuskrip insya-allah. Apabila kita lakukan sesuatu dengan penuh minat, ia tidka menjadi masalah. Juga fasa ini juga membantu rakan niaga menjana pendapatan melalui produk akademi iaitu produk informasi, iaitu dengan katalain menjana pendapatan dari blog, facebook dan penulisan. Hasil dari kelas itu juga sudah 4 ebook terbit oleh protega yang telah bersungguh mengikuti apa yang saya ajar. Kelas ebook ekslusif mungkin akan bermula April, mungkin setiap bulan. Kelas ini saya ajar terus siapkan 5 bab dengan latihan menulis secara tegar, dan siapkan ebook pertama kalian. Bagi yang berminat pm saya dahulu saya masukkan dalam grup dan dari sana saya akan berikan jadual kelas offline ini ya. Saya buka bagi yang betul-betul berminat dan latihan ini adalah tegar sekali, bayar tulis dan siapkan. Ebook saya pertama yang ini www.janawangdirumah.com, sudah memberikan pendapatan bulanan tetap kepada saya, ia bulan ke dua sudah pun pulang modal iaitu RM200 semasa saya hadir kelas ebook. Tetapi mereka tidak mengajar teknik penulisan, mereka ajar peluang menjana wang melalui ebook. Kelas saya nanti ialah teknik siapkan ebook pertama dan teknik pemasaran mudah melalui blog. Itu saya tekankan mulakan apa yang ada. Ebook buat sekali makannya sampailah sekarang. Alhamdulillah, ia adalah pendapatan pasif.

1 comment:

Blog Nur Balqis Qahira said...

Kelas ebook ni secara offline shja ke,puan?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin