Friday, January 3, 2014

Jualan pertama secara online memang teruja

Apa yang kita belajar dalam kelas asas blog fan page mula bisnes? Buat jualan pertama. Terutama bagi yang kali pertama berjualan online.
Alhamdulillah saya baru sahaja balik daripada pejabat pos bagi penghantaran pos laju ke Sabah. Inilah kali pertama saya menerima pelanggan secara online. Sebelum ini pelanggan hanya sekitar tempat tinggal jadi pengalaman untuk pos barang kurang.

Semestinya saya sangat bersyukur kerana mungkin ini adalah permulaan langkah kemajuan saya ke arah lebih baik. Walaupun semasa menguruskan sistem pos tadi menghadapi masalah tapi saya masih lagi bersemangat untuk menguruskannya. Segalanya masalah itu mematangkan kita.

Menjelang Tahun 2014 ini saya ingin memasang azam untuk memperbaiki hidup dengan lebih baik. Bukan bermakna kehidupan saya sebelum ini tidak memuaskan tapi ingin yang lebih baik lagi.

Tahun 2013 adalah tahun yang banyak rezeki selain dari kewangan. Yelah.. bukan ke setiap masalah itu juga rezeki. Apapun semoga kehidupan kita pada masa hadapan lebih baik dari tahun-tahun yang lalu.

Setelah saya memahami cara menjahit, inilah tudung berdagu yang sebenar. Moga usaha ini mendapat keberkatan Ilahi untuk menambah pendapatan saya dan sekaligus dapat membantu keluarga dan mereka yang memerlukan. Aamiiin.


Mahu menambah ilmu dalam dunia blog? Mahu membina fanpge bisnes?
Kami menawarkan 6 kelas secara online.

Guru Online Mie Normi

357 blog, 21 kelas 13 guru online dedikasi bertugas
Kami menerima pendaftaran setiap hari
1. kelas asas blog dan penulisan
2. kelas asas blog dan fan page mula bisnes
3. Kelas belajar iklan mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif
5. Pendaftaran rakan niaga/pengurus online
6. Kelas akaun bisnes kecil wahm/soho

Alhamdulillah, terima kasih atas penyertaan semoga bermanfaat.

LAMAN SENI JAHITANKU
angiefarhana.blogspot.com

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin