Saturday, January 4, 2014

Hari hebat setiap hari

Teks: Masayu Ahmad
www.janawangdirumah.com- baca naskah ini apabila sudah sedia ya

Menanti detik kelahiran ke lima, insya-allah. Doakan saya dipermudahkan segala, melahirkan dengan mudah dan tidak ada apa-apa masalah.

Sungguh cantik perjalanan ini, alhamdulillah, dua kelahiran selepas saya meletak jawatan penghujung tahun 2008. Selepas melahirkan Arissa kami berpindah ke Kelantan. Alhamdulillah rezeki Allah, Dia sahaja yang tahu selebihnya kita usaha luar biasa.

Perjuangan setiap hari
Saya gembira dengan perkembangan kelas online di akademi bekerja di rumah, kini ia menghampiri 400 blog iaitu penyertaan sejak dimula pertengahan suku ke 2 tahun 2013. 13 ebook diterbitkan. Insya-Allah tahun 2014 adalah tahun saya memantapkan pakej kelas yang sentiasa mendapat sambutan suri. Salah satunya kelas akaun percuma bagi yang menyertai rakan niaga/pengurus online akademi. Alhmadulillah. Sujud syukur.

Walaupun makin dekat melangkah ke 'bilik perjuangan', saya masih kental di sini, Allah berikan ini jalan, permudahkan perjalanan ini agar lebih ramai suri mampun menjana pendapatan walau hanya berada di rumah. Itu matlamat utama saya dan itu perjuangan saya sejak mual berhenti kerja sehingga kini.

Sebelum saya melangkah, kalian masih mendaftar setiap hari, klik pada logo sebelah kanan itu Akademi Bekerja Di Rumah, pilih pakej dan yuran kemudian hubungi mana-mana guru pilihan, mereka sedia membantu kalian.

Ampun maaf di atas segala kekurangan dan salah silap saya sekiranya ada terkasar bahasa, atau ada apa-apa yang belum saya lunaskan boleh berhubung terus dengan suami saya- 017-9144513. Insya-Allah

Doakan Allah permudahkan kelahiran kelima ini-insya-Allah, terima kasih atas ukhwah ini.

SubhanAllah, Alhamdulillah, AllahuAkbar. ;)
Masayu Ahmad
6.48, 4.1.2013

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin