Thursday, February 16, 2012

Salam pagi Jumaat 17 Februari 2012

Teks:www.masayuahmad.com


Alhamdulillah masih lagi diberi ruang untuk berkhidmat, menambah amal dan memperbaiki diri. Sebaiknya saya hari ini lebih baik dari semalam,

Semalam petang Khamis bertungkus lumus mengerjakan timbunan kain baju, mengemas rumah, mengemas dapur. Semua selesai jam 9 malam, saya mandi kali ke dua solat Isyak dan kami anak beranak bertolak ke rumah tok ayah aka ayah saya.

Pagi ini saya rutin seperti biasa, kalau ke rumah ayah saya bercuti memasak ;D. Menyambung rutin kerja, dan rasanya mahu masa yang lebih berkualiti dengan anak-anak.

Semalam semasa mahu tidur ada dua topik yang saya ingin tulis:

1. Susun rutin mudah urus pakaian anak-anak untuk seminggu.

2. Sedia sarapan mudah dan sihat untuk anak-anak

Saya tulis di sini sebagai ingatan saya.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin