Sunday, February 19, 2012

Fasa ke 2, bekerja dari rumah

Teks: masayuahmad.com


Dalam fasa pertama bekerja dari rumah, saya fokus dengan rutin menulis dan salah satu usaha ialah memberi panduan asas bekerja dari rumah. Segala-galanya tentang mencari peluang bekerja atau mengusahakan bisnes dari rumah. Anda boleh mendapatkan informasi yang terkumpul ini dalam buku Jana RM Dari Rumah dan ebook bekerja di rumah untuk wanita iaitu www.janawangdirumah.com.

Untuk fasa ke dua sudah bermula  yang mana saya memulakan kedai buku online, http://www.facebook.com/pages/Kedai-Buku-Online/325713544117926?sk=wall yang mana akan menjual buku-buku saya dan juga ebook. Ini juga dalam proses untuk saya tambah buku-buku dan ebook yang lain.

Pada masa yang sama masih menyunting  ebook panduan membuka butik online dan offline, ini asas kepada kalian yang ingin membuka butik.
Dalam fasa ke dua ini juga saya menawarkan perkhidmataan periklanan khusus untuk pemilik bisnes skala kecil.



Who are we?
Xpresszoom is Malaysia’s first and only online directory for micro businesses and small enterprises. Established in 2008, xpresszoom.com is fully owned by Matrix Biznetwork Sdn. Bhd., a Malaysian company headquartered in Kota Bharu, Kelantan.
Our online directory provides business information and details, videos, photo galleries, promotions & deals, and map directions. As a compliment to business listings, xpresszoom also provides a public platform for job boards, classified listings, event announcements, and business opportunities via our affiliate system -BDM (Business Development Manager) System.
Our Mission & Vision
We are here to offer leverage and to promote growth to micro businesses and small enterprises alike. We provide an integrated solution and a competitive edge to these businesses in the online stratosphere, while encouraging entrepreneurship amongst individuals with our innovative affiliate partnerships.
Today, we are working towards a communal platform that will be seen as the leading online directory in a borderless world.



















Contohnya di pautan ini http://www.xpresszoom.com/businesses/clothing-accessories- kerja ini adalah sangat fleksibel untuk saya. Jadi bagi kalian yang sudah mempunyai bisnes ingin mendapatkan pakej iklan ini boleh emailkan pada saya masayu@xpresszoom.com.

Dalam fasa ke dua ini saya sedang dan berusaha sehingga akhir tahun ini, untuk memberi peluang kepada kalian bersama saya. Saya akan memberi bimbingan secara online untuk menambah pendapatan. Ya, menambah pendapatan sebagaimana saya. Kerjanya fleksibel dan apa yang penting peluang menambah pendapatan khusus untuk suri rumah dan wanita yang ingin memiliki SOHO sendiri sebagaimana saya.

Jadi bersedia dan baca dahulu panduan asas bekerja di rumah. Jika dengan izin Allah harapnya saya sudah bersedia untuk membimbing kalian pada 2013 dan lebih ramai wanita boleh menjana pendapatan dengan masa yang lebih fleksibel. Insya-Allah.

Syukurnya Allah telah memberi peluang dan platform ini kepada saya dan saya ingin sekali berkongsi rezeki ini bersama kalian, suri-suri terpilih yang ingin mengutamakan keluarga dan pada masa yang sama ingin menambah pendapatan keluarga.

Salam kasihs sayang

Masayu Ahmad

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin