Sunday, July 17, 2011

Mendaki dan mendaki

Teks: http://www.masayuahmad.com/

Alhamdulillah untuk hari ini, jam sekarang sudah 8.36, jemur kain ada satu raga lagi, lipat kain sudah, masak sarapan pun sudah. Semak semula tugasa hari ini. Ya-ya minggu ini saya agak kelam kabut sedikit, banyak urusan yang terkendala, disebabkan beberapa kejadian penting. Kadang-kadang ia datag tanpa diundang, tetapi tenang-tenang sahaja menghadapinya.

Insya-Allah, bagi yang belum memiliki buku Jana Rm Dari Rumah, stok di tangan saya sudah tidak banyak, jadi boleh kalian segera mendapatkannnya. Saya perlu marathon menyelesaikan beberapa tugasan penting yang diminta editor, harapnya editor sabar menanti. Mahu siapkan hari ini juga.

Hari inilah baru saya dapat melepaskan lelah sebentar. Sekarang mahu teruskan menyiapkan tugasan yang tertangguh. Saya perlu bekejar masa, walaupun ada beberapa masalah kecil, hanya positif sahaja untuk menyelesaikannya dengan cara terbaik. Itulah kita manusia, sentiasa ada kelemahan, tetapi perlu sentiasa membuat penambahbaikan dalam apa sahaja yang diusahakan.

Jika ada kekurangan dari pihak saya, bermohon maaf sekali lagi. Hanya Allah jua yang terbaik.

Salam kasih sayang
http://www.janawangdirumah.com/

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin