Wednesday, August 8, 2012

SInggah di sini ya

                                        http://www.facebook.com/groups/389376217758581/
                                                 (Wahm, Sahm, Soho, Small Business)


Di atas adalah link (group wahm, sahm, soho, small business) sudah banyak bulan saya create akaun grup ini, setelah berfikir panjang, masanya, kalian boleh klik untuk masuk ke grup.

Apa matlamatnya
- saya mahu berkenalan kalian yang selalu singgah di sini
-saya mahu temuramah kalian yang sudah berjaya bekerja di rumah
-saya mahu berkenalan dengan pemilik/ usahawan
-walaupun sudha banyak platfrom dan kumpulan yang lain, tidak salah untuk saya menambah bilangan sedia ada agar lebih ramai yang mengambil manfaat
-kalian yang sudah bermula dari awal, saya mahu temuramah dan masukkan di dalam mana-mana buku atau ebook saya. Jadi adalah bagus saya menemuramah pembaca blog atau buku saya, sebagai penghargaan
-sama-sama memeriahkan ya

Masayu Ahmad

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin