Wednesday, April 15, 2009

berita gembira

Hari ini ada beberapa perkara penting yang perlu diselesaikan. Alhamdulillah semalam saya mendapat berita yang amat mengemberikan hati. Tetapi saya akan simpan berita tersebut untuk diumumkan untuk sedikit masa lagi. Insya-Allah.

Nampaknya usaha saya sudah mendapatkan hasil. Saya akan terus istiqamah dan terus berusaha agar ianya menjadi kenyataan.

Dalam beberapa hari ini juga dapat berjejak kasih dengan teman-teman lama. Kesibukan membuatkan lupa untuk berhubung antara satu sama lain. Mujurlah alam siber sangat membantu untuk mentautkan semula hubungan silaturrahim.

Ada beberapa perkara yang berada dalam senarai segera yang perlu saya lunaskan. Masih bertangguh-tangguh, itulah kelemahan saya. Tetapi insya-allah akan diusahakan untuk menyelesaikan segera.

Dalam mahu cepat melakukan perkara serentak, menyebabkan saya hilang fokus. Kemudiaannya kemblik ke trek asal, baca bismillah dan memulaikannya dengan perlahan-lahan. Apabila nak cepat kelam kabut pula jadinya. Jadinya saya tarik nafas semula dan buat satu-satu. Alhamdulillah.

4 comments:

vivavogue said...

haishhhh..kalau blm nak umum skarang jgnler bgtau dulu....buat org speku tauuu....hehehehe

apa2 pon tahniah atas berita gembira tuh....ngee

Masayu Ahmad said...

hihihi saje je mau hint2 je dulu

mohamadkholid said...

salam... singgah menjenguk

Masayu Ahmad said...

Terima kasih meninggalkan jejak.

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin