Sunday, November 30, 2014

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah

Teks: Masayu Ahmad

www.janawangdirumah.com

Lama sungguh saya tidak menulis di sini. Apa khabar kalian, hendaknya sentiasa berada dalam rahmat Allah. Alhamdulillah. Bermula 17 dan 18.11.2014 berderet perkara-perkara penting untuk 2015 perlu saya lunas.

Antaranya pertemuan perbincangan bersama Grup Buku Karangkraf Sdn.Bhd, lama saya nantikan situasi ini. Allah perkenankan jua doanya. Antara perbincangan adalah mahu lebih banyak judul diterbitkan dan saya berikan 10 judul utama dari sebahagian 100 judul yang sudah saya susun dan saya rancang.

Cetakan Kedua Jana RM Edisi Kemaskini

Buku pertama saya Jana RM Dari Rumah akan terbit cetakan kedua edisi kemaskini, iaitu ada pertambahan mukasurat. Juga muka depan atau cover buku akan diberi nafas baru.

Saya juga sedang menyiapkan judul Mula Bisnes Tanpa Modal, bahan penulisan sememangnya sudah ada, tinggal lagi saya perlu mengikut tarikh akhir sebagaimana sudah saya sasarkan.


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin