Friday, December 25, 2015

Matlamat 2016 insya-Allah ;D

Teks: Masayu Ahmad
Baca persediaan asas www.janawangdirumah.com
Lebih banyak rujukan ada di sini www.akademibekerjadirumah.com/shop



Assalamualaikum w.b.t

Berbaki seminggu sahaja lagi, anak-anak akan kembali rutin persekolahan. Semua persiapan ala kadar sahaja. Baju sekolah Hakim dan Aima masih baru, hanya Arif persalinan baru kerana tahun lepas dia tidak mendapat pakaian baru. JUga kerana sudah dilantik pengawas sekolah.


Tahun 2016, insya-Allah saya akan kembali fokus kepada manuskrip dan lebih banyak terbit dalam versi fizikal. Alhamdulillah.

Fokus saya masih tetap sama, iaitu menerbitkan buku-buku siri mula bisnes dan juga siri panduan atau rujukan untuk surirumah. Ini tetap sama seperti dahulu. Juga latihan untuk surirumah secara online terus menerus. Alhamdulillah atas sambutan.

Untuk 2016 ini saya menjangkakan saya ada lebih banyak ruang masa menulis. Sebelumnya lima tahun ini berselang seli menjaga dua mertua dan anak-anak.

Arissa tadika 6 tahun Hakim, Arif dan Aiman pula akan pulang jam 5 petang. Jadi tinggal saya dengan Ammar sahaja di rumah.

Ruang ini saya perlu gunakan sepenuhnya untuk menulis lebih banyak karya. Perlu melepasi 20 naskah pertama kemudian selesaikan sasaran 100 naskah. Insya-Allah.

Segalanya atas izin Allah. Satu sudah ada giliran terbita dan satu lagi saya perlu menyelesaikan lagi sebelum dihantar untuk penilaiaan.

Dan menyerahkan tiga lagi manuskripa.

Moga ALlah izinkan dan permudahkan segala urusan.

Dan tiga lagi impian yang perlu segera saya lunaskan untuk tahun 2016. Saya sasarkan fasa pertama 2016 saya sudah capai.

Untuk surirumah sekalian, moga 2000 penyertaan lagi untuk tahun 2016. Insya-Allah.

2 comments:

Unknown said...

In shaa Allah cikgu

Masayu Ahmad said...

Terima kasih kakanda azuriyah, moga segala impian cik azu juga tercapai ;D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin