Thursday, May 28, 2009

Terima kasih Cik Yan 3.5

Friendship Award dari Cik Yan 3.5

Peraturan untuk menerima award ini ialah:-

1. Copy badge "Blogger Friendship Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.





2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

Award ini telah di anugerahkan oleh Cik Yan a.k.a CY3.5
http://apapaje.blogspot.com.
Saya sudah lama mengikuti blog CY, tetapi dalam beberapa hari ini, baru sampai seru untuk meninggalkan jejak.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

1.Situasi saya dan CY sama sahaja dikelilingi oleh seorang lelaki dewasa dan tiga orang kanak-kanak lelaki

2.Jika CY ada Amir, Arif, Azri. Saya pula ada Hakim, Arif dan Aiman. Umur mereka lebih kurang sahaja bayanya (macam tak betul je ayat ni)

3.CY sudah mengandung anak ke empat, tetapi saya masih lagi berjaya mengekalkan rekod untuk tidak mengandung pada tahun ini.

4.Saya sangat produktif hampir setiap tahun saya bercuti bersalin. Nasib baik majikan terdahulu sangat2 memahami.

5.www.masayu-ahmad.com adalah laman web rasmi saya. Sekiranya di kalangan anda adalah pengusaha bisnes kesihatan atau kecantikan boleh hubungi saya untuk ditemuramah. Promosi.

6.www.nilamberkat.blogspot adalah blog jualan online saya untuk produk-produk kesihatan. Syarikat kami adalah berdaftar secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia sejak 2005. Jika anda mahu beli sauna ada lima pilihan menarik. Promosi lagi.

7.www.masayuahmad.blogspot.com juga blog yang ditubuhkan secara khusus sebagai back up untuk web www.masayu-ahmad.com. Segala artikel kesihatan dan bahan kajian saya akan ditulis dan disiarkan di kedua-dua blog ini. Promosi, promosi lagi. Lagi dan lagi.

8.Saya baru sahaja bergelar WAHM (Working At Home Mother) sejak enam bulan yang lepas. Dalam blog naufal ini saya akan berkongsi ilmu bagi menggalakkan lebih ramai ibu bekerjaya bekerja di rumah sambil menguruskan anak-anak. Memandangkan kerjaya terdahulu banyak melibatkan out station, Hakim pula selalu keluar masud ward, saya sebagai ibu penyayang meninggalkan kerjaya demi keluarga tercinta.

9. Home Wellness Centre adalah pusat kesihatan di rumah untuk ibu-ibu di kawasan perumahan saya. Sambil mengkaji pasaran sebenarnya saya ingin berkongsi dengan ibu-ibu yang sibuk bekerja sambil menjaga kesihatan. Pada masa yang sama duit masyuk. Promosi lagi.

10. Saya sebenarnya masih ada hutang tag Mama Adib dan juga Vogue yang belum dibayar sejak tahun lepas. Bagi seorang penulis acara menggoreng (menulis) sekejap sahaja selesai. Tak cukup sepuluh (perasan).

11. Kenapa saya rajin sangat hari ini, terlalu banyak posting. Saya akan bercuti untuk balik kampong. Jadi agak lama juga blog ini sepi. (Minta maaf sudah terlebih).

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

The Blogger Award Friendship goes to:


Dengan rajinnya saya menyerahkan award ini kepada 10 sahabat saya di sebelah kanan. Silakanlahnya.(Arahan hanya 6, tetapi dengan suka hati saya memilih 10)

1. Kak Chik (Kini sedang ......)Alhamdulillah.

2.Jaja (kalau sempat n tak sibuk)Wartawan majalah NONA, dulu satu tiam dalam Mingguan Wanita.Kini sedang hamil anak ke-2.)

3.Kak yati (Idola dalam masakan, mahu masak best seperti beliau)

4.Elysuhaili (Mama kepada Samiul Maleek)

5 Kak Nik (Karyawan/Editor Majalah Muslimah)

7.Kak Zu a.k.a Ummu Najah (Sila dapatkan karya beliau di http://karya-zulinahassan.blogspot.com.)

8. Vogue di Colombo (PTD yang bercuti tanpa gaji mengikut suami di Colombo)

9. Zaidah Sikun (Sahabat saya, dulu satu tim dalam Mingguan Wanita, kini bekerja sendiri)

10. Mama Adib (Mek Kelate macam saya juga, menunggu kelahiran anak ke-2)

1 comment:

Anonymous said...

wahhhhh.....award lagi....tengkiu beb....

nanti aku satukan tag korang2 nih sumer....lebih kurang je bunyiknya nih..

selamat blk kg....org lain yg cuti sekolah...org lain yg blk kg...ngee

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin