Monday, February 9, 2015

Mula bisnes kek dan roti, bakal terbit ;)

Bakal terbit!

Assalamualaikum w.b,t

Jam sekarang tepat 10.04 pagi. Baru selesai kisah pagi. Drama hari ini baik dan ok sahaja. Selesai anakanda bertiga. Mandikan anakanda Ammar, menyusu. Bersambung melayan Arissa. Mertua pagi ini mahu makan nasi kerabu. Jadi usai selesaikan Arissa, Ammar masuk buai.

Untuk hari ini mok tidak ada rutin dialisis. Ia berselang hari. Jadi saya segera belikan dahulu sebungkus nasi berlauk dan kerabu.
Hantar dahulu ke rumah. Dalam kereta Arissa mahu makan nasi. Jadi kami singgah dahulu di kedai nasi daun pisang. Ini lokasi berpagi untuk saya bertenang selepas selesai urusan. Hantar Arissa dan ada drama pagi ini. Agaknya sudah kenyang.

Biasanya turun dan salam. Hari ini menangis pula. Saya angkat dan lihat dia menangis kemudian naik ke atas.

Balik dan duduk menyelesaikan entru ini.

Ok baik di atas bakal terbit ebook mula bisnes kek dan roti. Ini insya-Allah khusus untuk kalian yang bakal atau dalam bidang ini. 20 usahawan yang ditemuramah yang sudah pun melangkah ke hadapan. 20 kisah inspirasi moga membantu kalian sebagai panduan. Jangan beli sekarang, ia bakal terbit insya-ALlah.

Bangun dan bangkit, bangun dan berusalah capai apa sahaja impian kita. Jika mhau suirumah berpendapatan, ia masih boleh dilakukan walau kita berada di rumah. 











No comments:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin