Saturday, February 27, 2016

Pagi bertenaga

Alhamdulillah, alhamdulillah,
Kami rai pendaftaran baru untuk Februari dan Mac 2016. Selamat datang sahabat-sahabat baru ABDR.
Moga kalian berada dalam limpahan Allah sentiasa.
Cuaca di sini sudah macam londong, kak jemah dirai suasana pagi nyaman.
Rintik hujan pagi. Titisan jernih pada dedaun limau bali, latar belakang sambil menulis.
Ditemani anakkanda Ammar.
Sepatutnya selepas Ammar masuk wad kali ke dua, perlu berkampung lagi di hospital pada tempoh lama.
Akan tetapi saya sudah letih dan mula tidak sihat.
Jadi apabila Ammar sudah tidak demam dan muntah, perkembangan yang sudah baik.
Tinggal lagi satu perkara yang belum ok. Tetapi saya melaporkan pada doktor rutin pagi ia sudah ok. Sepatutnya 6 saya nyatakan 2 sahaja.
Tawakkal kerana mahu balik dan rehat di rumah.
Ikhtiar melalui air zam-zam, kurma dan madu.
Alhamdulilah anakanda aktif.
Ibu konsisten lagi memantau Ammar.
Terima kasih barisan doktor baik hati dan juga jururawat. Saya bukan menidakkan rawatan di hospital. Tetapi laluan lain agar boleh berehat di rumah.
Alhamdulillah, hari ini rutin penulisan kembali mendapat rentak.
Baca asas persediaan berhenti kerja di sini yawww.janawangdirumah.com.
Saya tutup sementara penyertaan kelas ebook, kelas lain masih berlangsung seperti biasa.
Terima kasih atas sokongan kalian.
Salam pagi bertenaga.
Travelog suri nota motivasi

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin