Monday, February 1, 2016

Alhamdulillah bakal terbit ;D


Baca naskah persediaan ada di sini www.janawangdirumah.com

Lebih banyak pilihan rujukan seperti di atas dapatkan di sini ya www.akademibekerjadirumah.com/shop


Teks: Masayu Ahmad.

Semangat saya sangat berkobar-kobar sejak mendapat perkhabaran tentang bakal terbit salah sebuah ebook. Tidak pula saya sangat penilaiannya sangat cepat sekitar dua hari sahaja sudah dapat persetujuan untuk diterbitkan.

Hari ini baru saya berkesempatan print out salinan perjanjian penerbitan. Insya-Allah esok pagi akan pos segera kepada penerbit. Larian saya agak lambat untuk naskah fizikal memandangkan banyak cabaran dan saya perlu selesaikan dahulu mana yang penting di hadapan.

Insya-Allah tahun ini lebih fokus untuk lebih banyak bakal terbit. Januari yang mengujakan


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin