Saturday, October 10, 2015

Alhamdulillah, buku bakal terbit

Teks dan foto: Masayu Ahmad

Baca naskah persediaan asas di sini www.janawangdirumah,com

Lebih banyak rujukan ada di sini www.akademibekerjadirumah.com/shop


Alhamdulillah, atas doa yang dimakbulkan Tuhan

Petang semalam saya ada menerima perkhabaran dari editor bahawa pasukan penilai meluluskan salah satu ebook saya untuk terbitan versi cetak. Dengan kata lain buku.

Ingat lagi tahu perkongsian doa saya agar ramai-ramai mengaminkan usaha dan kerja keras saya tahu ini menjadikan 20 ebook saya sebagai buku fizikal.

Dan saya sedang berjuang dengan keras. Semalam dan hari ini saya berehat sebentar dari menulis, dan kembali menyambung perjuangan.

Sudah tiga buku sebenarnya terbit, tetapi saya membuat penyelarasan semula, buku Jana RM Dari Rumah dan perkhabaran petang semalam adalah buku ke dua.


Manuskrip ke tiga saya sudah hantar kepada editor dahulu baru hantar kepada penerbit, yang ini juga perlu dikemaskini iaitu ebook Yeay Mama Sudah Resign ini juga saya usahakan untuk terbit sebagai buku.

44 resipi berpantangd dan juga panduan berpantang juga saya usahakan untuk terbit sebagai buku,

Dua lagi, mula bisnes tanpa modal dan juga ebook mula bisnes jahitan.


Ini susunan terkini jadual penulisan. Insya-Allah terima kasih atas doa kalian, saya tidak pernah berhenti berjuang dan mahu menyelesaikan semua ini.

Juga matlamat tegar saya adalah siri mula bisnes inilah rujukan lengkap untuk surirumah seluruh Malaysia.

Hanya puji bagi Allah yang memberikan kesihatan dan akal fikiran. Selagi mana bernyawa usaha untuk selesai 100 manuskrip sebagai rujukan surirumah Malaysia, terus berkibar dalam hati yang membakar.

Jalan juang itu tidak mudah, namun ia nikmat apabila kita tahu bahawa ada tujuan dalam kehidupan yang perlu kita kongsikan.

Kongsikan dan sebarkanlah ilmu, gunakan masa yang ada. Kerana sekejapan lagi kafan bakal menyelimuti kita semua

Alhamdulillah

Klik di sini ya untuk pembelian www.akademibekerjadirumah.com/shop

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin