Tuesday, April 14, 2015

Rai kejayaan setiap hari

Teks: Masayu Ahmad
Baca naskah wajib ini www.janawangdirumah.com
Semua ebook terkini ada di sini www.akademibekerjadirumah.com/shop

Assalamualaikum w.b.t

Apa khabar kalian, terima kasih kerana setiap hari masih meluang masa untuk berada di sini. Terima kasih kerana setia menjenguk ke sini Saya gembira dan terharu kerana bermula entri pertama di sini dan saya masih terus di sini. Bermula ebook pertama dan sehingga kini sudah mencapai 15 ebook semuanya sudah terkumpul di sini www.akademibekerjadirumah.com/shop

Terukan melangkah

Apabila kita sudah pun meletakkan matlamat maka teruskan berusaha agar ia menjadi kenyataan. Betapa ramai kisah sukses yang suka kita baca. Namun sudah tentunya jalannya berbeza, tetapi kegigihan, keinginan tetap menjadi satu perasaan atau tegar dari dalam diri untuk keluar dan capai matlamat yang kita mahukan.

Rai setiap hari
Tidak ada apa yang lebih saya syukuri, apabila saya berada dalam zon kesibukan. Ketika itulah saya simpan semua kerja. Saya selesaikan menu di rumah dan akan balik ke rumah tempat kelahiran. Di situ ada wajah kesayangan yang membuatkan diri saya sendiri mahu memberikan yang terbaik.

Semalam usai selesai memasak, saya bawa AIman, menjemput Arissa dan Ammar terus ke rumah ayahanda. Biasanya apabila sampai, hanya berehat dan ingin berbual sahaja. Itu sahaja. Melayan anak-anak kadangkala mengimbau kenangan lalu. Ia memberi suasana segar untuk orang tua.

Ia nikmat masa tanpa sempadan. Tanpa kita perlu merancang untuk bercuti dan barulah boleh berjumpa. Tetapi kita boleh jumpa bila-bila masa dan setiap hari. Ini juga satulah nikmat kehidupan dan nikmat masa lapang.

Alhamdulillah.

Ok, baik terkini saya akan terbitkan satu lagi ebook rujukan wajib untuk pelajar-pelajar yang mendaftar kelas mula bisnes online. Slot iklan terhad kepada 30 penyertaan pertama. Hanya RM100 iaitu iklan kekal dalam ebook.

Juga kekal dalam pautan blog iklan ABDR. Tinggal 18 kekosongan sahaja lagi. Bagi kalian yang berminat boleh berhubung terus dengan saya di FB


www.akademibekerjadirumah.com/shop



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin