Wednesday, June 18, 2014

mula dengan apa yang ada

Buat yati, kak mas menangis, terima kasih.

Saya menangis hari ini melihat perkembangan sehingga kini, tidak pernah ada dalam matlamat saya untuk mengajar, atau berkongsi ilmu. Kerana perkataan guru itu bukan matlamat saya. Tidak ada dalam matlamat saya. Saya cuma suka menulis dan menulis. Diam-diam di rumah sahaja tanpa ada gangguan. Namun menitik air mata, melihat ada suri yang sudah pandai walau berjaya jualan RM10 sekalipun, itulah gerak hijrah, dari membuang masa di fb. Gunakanlah pelung ini menjana pendapatan dansebarkan ilmu yang baik-baik. Saya doakan suri yang tidak pandai email, sudah pandai email. Tidak tahu transaksi, tahu transaksi. Jangan pandang mereka yang sudah hebat, pandang dan ambil sudut positif sahaja agar cerminan kepada diri kita untuk gerak maju ke depan. Tutup telinga terus jalan.
Selamat datang pelajar baru kelas Aishah Hussein, kelas Anys Idayu Zakaria kelas Zaila Mohamad, semoga kalian mendapat manfaat. Kami sedang mara 1000 penyertaan ahli akademi bekerja di rumah.
Terima kasih allah, terima kasih Allah, terima kasih pengurus online sekalian, rakan niaga, guru-guru online, pelajar-pelajar online abdr, juga pelanggan yang sentiasa dirahmati Allah. 
Bersama kami 25 kelas online, 11 guru online dedikasi bertugas,40 pengurus online.
Baca lagi keterangan lanjut di sini, bagi yang bersedia boleh pm mana-mana blog yang mempunyai 2 logo akademi bekerja di rumah.
http://akademibekerjadirumah.blogspot.com/

ini contoh blog pengurus online yang sangat aktif dan konsisten!
http://www.haryatidulbahri.blogspot.com/

1 comment:

Yat said...

Kak Mas..saya pn menangis..terharu dgn Kak Mas & ABDR secara keseluruhannya.

Alhamdulillah.Semoga lebih ramai lg yang dapat manfaatnya di ABDR. Jazakallah Kak Mas, Cikgu Nisa, Cikgu Aishah, semua cikgu online & rakan2 di ABDR ;-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin