Monday, April 21, 2014

Saya buntu saya sudah mahu berhenti kerja

Teks Masayu Ahmad
mula baca naskah ini dahulu www.janawangdirumah.com jika sudah mula
merancang kerja dari rumah


Alhamdulillah
Hola, hola, sibuknya saya, nak update entri baru pun tak sempat. Iya sepanjang minggu, dari hari ke hari kita kesuntukan masa. Sama ada masa mengejar kita atau kita bijak urus masa.

Lima lagi kajian kes terbaru.

Puan X
Saya wanita bekerjaya, sudah pun menghabiskan modal RM10k untuk memulakan bisnes online. Termasuklah kos ditipu oleh pihak yang membuat laman web.

Puan Y
Saya sudah habis RM10k untuk program intensif, kemudian sudah labur juga sebanyak RM100k untuk keluarkan produk kesihatan. Akan tetapi saya tidak tahu untuk memasarkan produk.

Puan A
Saya surirumah sepenuh masa, mendapat izin suami untuk mula bisnes. Dalam rancangan saya, saya mahu keluarkan produk jenama sendiri.

Sebelum saya jawab, kalian boleh bantu dahulu puan X, Y dan A.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin